Toner configurator

Vragen? Ga naar klantenservice of bel 013 750 60 82 (werkdagen van 9:00 - 18:00)

Garantieprocedure

Bas Wijffels posted this on 27 apr. 2015

Garantie voorwaarden.

Wanneer een product niet werkt zoals u verwacht had is dat erg vervelend, wacht daarom ook niet te lang en neem

direct contact op met de support afdeling van Smart Ink en volg de volgende stappen. 

stap 1. Maak foto's of een video van het probleem. (Display met error melding, defect product)

stap 2. Meld eerst het probleem bij de support afdeling: Support

We zullen dan eerst kijken of we u zo snel mogelijk kunnen helpen zodat u direct weer aan de slag kunt .

Ruil of retour verzoek aanvragen.

Indien u gebruik wilt maken van de garantiperiode of als een product wilt ruilen volg dan de volgende stappen.

1. http://www.smartink.nl/rma/guest/new/c/ vul hier uw bestelnummer en email in.

2. Beschrijf kort de reden van het retour of ruilverzoek.

3. Klik  op verzend.

(Indien u een product wilt ruilen zijn de retour- en verzendkosten voor de aanvrager)

Categories: Garantie
     
Gratis verzenden binnen
Nederland vanaf €50,-

Vandaag voor 16:00 u besteld 

vandaag verzonden

30 dagen niet goed 
geld terug

99% op voorraad

Pakketpost met track&trace

Snelle service

Bel - 013 750 60 82
Ma t/m Vr

U bent na afspraak altijd welkom

om uw product af te halen

Contact